Pastaruoju metu itin padaugėjo asmenų paklausimų bei nusiskundimų Sveikatos apsaugos ministerijos nemokama telefono linija, elektroniniu paštu bei paštu. Daugiausia kreipiamasi dėl ilgų eilių pas gydytojus, laiku nesuteiktų konsultacijų, neatliktų tyrimų bei gydymo. Daug priekaištų sulaukiame dėl nepagarbaus sveikatos priežiūros įstaigų personalo elgesio su pacientais, dėl vengimo teikti suprantamą ir aiškią informaciją pacientui apie jo ligą ir teikiamas paslaugas.

 

VšĮ Kėdainių ligoninėje siekiame pagerinti asmenų aptarnavimo kokybę ir sumažinti gaunamų paklausimų, prašymų bei skundų skaičių, siekiame užtikrinti profesionalias sveikatos priežiūros paslaugas kiekvienam pacientui ir tobulinti asmens sveikatos priežiūros įstaigų darbo organizavimo vadybą.

Visi pacientai kurie baigė gydymą VšĮ Kėdainių ligoninėje yra kviečiami atsakyti į anoniminės anketos klausimus apie Asmenų aptarnavimo kokybę VšĮ Kėdainių ligoninėje internetu: http://apklausa.lt/f/asmenu-aptarnavimo-kokybe-vsi-kedainiu-ligonineje-spmnqef.fullpage, taip pat šią anketą galite užpildyti įstaigoje raštu. Apklausos rezultatai vėliau bus skelbiami interneto svetainėje bei informacinėje lentoje.

Taip pat VšĮ Kėdainių ligoninėje besilankantys pacientai skundus, pastabas ir siūlymus gali anonimiškai teikti pageidavimų, pastabų bei skundų knygoje įstaigos vadovui.

Tačiau manome, kad daugumą konflinktinių situacijų ir nesusipratimų būtų galima išspręsti įstaigos viduje, jei sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojai geranoriškai bendradarbiautų su pacientais, o pacientui rūpima informacija būtų perduodama jam priimtiniausiu būdu.

 

Dėkojame už bendradarbiavimą ir Jūsų atsakymus!

 

Ligoninės vidaus auditas